تبادل لینک رایگان

سیستم تبادل لینک رایگان

تبادل لینک رایگان

سیستم تبادل لینک رایگان

سیستم اتوماتیک تبادل لینک رایگان

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در آموزش های قبلی من ارزش لینک در سئو و پیج رنک  را ذکر کردم، که همان روش‬ گوگل برای ارزشگزاری صفحات وب است.‬ این یک توسعه بسیار مهم در‬ فناوری موتورهای جستجو بوده‬ ولی باید درک کنید که سئو‬ تنها در مورد رنک صفحه نیست‬. در کسب و کار سئو  همیشه‫ در مورد رنک صفحه صحبت‬ میشود و ممکن است جمله های‬‬‬‬ ‫مخالفی را شنیده باشید که رنک‬ صفحه همه چیز است یا اینکه رنک صفحه تاثیری ندارد‬ ولی حقیقت در بین این دو قرار دارد،‬ بنابراین در این آموزش، من قصد‬ دارم روشهای مختلفی که لینکهای اشاره کننده به یک‬ وب سایت میتواند به شما کمک‬ نماید را در اختیارتان قرار دهم‬.

چرا ارزش لینک از بین نمی رود

لینکها کارهای مختلفی برای شما انجام میدهند،‬ اول اینکه آنها به موتورهای جستجو‬ کمک میکنند تا سایتتان را پیدا نماید.‬ هر چه لینکهای بیشتری به سایت‬ اشاره کنند، بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند.‬ آنها از لینکها برای تعیین محبوبیت‫ سایت استفاده میکنند، همین موقع است‬ که پیج رنک وارد ماجرا میشود‬. موتورهای جستجو به فهرست کردن سایت‬ شما نیز کمک میکنند. اگر شما لینکی از خارج‬ سایت داشته باشید که به سایتتان اشاره کند‬ کلمات کلیدی در لینکها به موتورهای‬ جستجو در توصیف موضوعی سایت کمک میکند‬. گذشته از موتورهای جستجو، لینکها میتوانند‬ بازدید کنندگانی را مستقیما وارد سایت کنند‬. علاوه بر تاثیری که بر رنکینگ موتور جستجو دارند‬، تحلیل وب سایت میتواند سئو شما را افزایش دهد.‬ برای ایندکس شدن سایتتان باید لینکهایی به آن اشاره کنند.‬ موتورهای جستجو این لینکها را دنبال‫ میکنند، سایت شما را پیدا کرده و‬ احتمالا آن را در ایندکس خود قرار میدهند‬. سایتی که هیچ لینکی به آن‫ اشاره نکند دچار مشکل‬ میشود و احتمالا هرگز در ایندکس قرار نمیگیرد‬. اگر کسی اهمیتی به لینک ارجاعی سایت ندهد، موتورهای جستجو‬ نیز اهمیتی به آن نخواهند داد‬ البته هر چه لینک بیشتر باشد بهتر است‬. لینکهای بیشتر چند فایده دارند‬، به این صورت موتور جستجو سایت‬ را مهمتر در نظر میگیرد، سایت را بیشتر ایندکس کرده‬ و صفحات بیشتری را نیز ایندکس میکند.‬ یک لینک میتواند در نهایت موتورهای جستجو بسیاری را از وجود سایت شما آگاه سازد‬ و دلیلی برای ایندکس سایت شما پیدا میکند‬ البته این بیشتر به رنک صفحه‫ گوگل و یا سیستم های مشابه‬ مورتوهای جستجو دیگر نزدیک است.‬ رنک صفحه روشی است که گوگل‫ توسط آن یک صفحه را بر اساس‬ محبوبیت لینک ارزش گزاری میکند.‬ هر چه لینکهای بیشتری به سایت‬ ارجاع یابد ارزش بیشتری خواهد داشت و از این ارزش‬ برای مرتب کردن سایتهای مشابه یافت‬ شده برای یک کوئری جستجو استفاده میشود‬ ولی رنک صفحه ارزش صفحاتی که‬ لینکها را قرار داده اند را نیز بررسی میکنند.‬ صفحات محبوب با رنک صفحه بالاتر‫ ارزش بیشتری نسبت به صفحات غیر‬ محبوب برای لینکها به همراه دارند.‬ همچنین با لینکها بخش بیشتری از سایت فهرست میشود.‬ با اشاره کردن لینک نه به‬ صفحه خانگی بلکه به صفحات درون سایت‬ به موتورهای جستجو اعلام میکنید که‬ این صفحات برای مردم اهمیت دارد‬ بنابراین ارزش فهرست کردن را دارند.‬ لینکها چند عملکرد حیاتی دارند که معمولا نادیده گرفته میشوند.‬ لینکها خوب هستند ولی لینکهای حاوی کلید واژه بهتر هستند.‬ کلیدواژه در متن عطف لینک به‬ موتورهای جستجو توضیحی از صفحه مرجع ارائه میکند‬. شما میتوانید هزاران لینک با کلید‬ واژه های اشتباه داشته باشید که فایده ای ندارند ولی‬ چند تا لینک با کلید واژه‫ های خوبی داشته باشید که‬ سایت شما را در رتبه های بالای نتایج جستجو قرار دهد‬. در واقع، از آنجایی که کلید‫ واژه اهمیت زیادی دارند لینکهای داخلی، یعنی لینکهای درون وب سایت شما نیز اهمیت بالایی دارد البته اکثر این اهمیت در مورد لینکهای‬ سایت دیگری است که به سایت شما اشاره میکند‬ ولی به یاد داشته باشید که لینکهای درونی صفحات شما‬ اگر به خوبی کلید واژه گزاری‬ شده باشند میتوانند تاثیر خوبی بر نتیجه جستجوها بگذارند چون کلید واژه ها توضیحی از صفحات‬ مرجع به موتورهای جستجو ارائه میدهند.‬ در نهایت هدف اصلی لینکها را فراموش نکنید‬ لینکها به بازدید کننده ها کمک‬ میکند تا وب سایتتان را پیدا کنند‬. این موضوع خارج از حوصله این‬ مقاله است ولی باید به یاد داشته باشید‬ که لینکها از نقطه نظر مستقل‬ از سئو نیز اهمیت دارد.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ لینک درست در مکان درست میتواند‬ بازدید کنندگان سایت شما را افزایش دهد‬‬‬.


  • linkkon link
  • ۰
  • ۰
پنالتی گوگل و راه خروج و ریکاوری

راستش یه هفته هست که این مطلب رو آماده کردم.اما ازونجا که این مطلب، ویدئو هم داره، مرتب با خودم کلنجار می رفتم که بذار همه چی کامل بشه(حس کامل باشی!) بعد بذار.اما دیگه طاقت نیاوردم و به خاطر فشار کاری که در حال حاضر روی من هست، تصمیم گرفتم، خود پست رو بدون ویدئو منتشر کنم.بعدا در همین پست ویدئو رو قرار میدم.

پنالتی گوگل، یکی موضوعی پر حاشیه ، پر سوال و سرشار از تنافضات و سوال در بحث آموزش سئو هست که من اول، انواع پنالتی رو براتون توضیح میدم و بعد، راه های خروج و بعد سوالات متداول رو پاسخ میدم.

قبل از هر چیز، این رو بگم که شما با مطالعه این مقاله، پرسش های زیادی در ذهنتون به وجود میاد و بیشتر سر در گم میشید.اما این سردرگمی به علت افزایش وسعت دید شما بعد از خوند این مقاله به وجود میاد.نه به دلیل بد بودن این مقاله.

 

خیلی خلاصه و ساده، Penalize به معنی رایجش،یعنی جریمه شدن سایت در گوگل.اما پنالتی لزوما به خاطر جریمه یا تخلف نیست و من اینجا با شما در این پست، قرار داد میکنم که، هر گونه، افت وب سایت رو با هر دلیلی که باشه، با کلمه “پنالتی” ،یاد می کنم.پس لطفا نگید رفتن از صفحه یک به دو اسمش پنالتی نیست و بعد به ویکی پدیا(جولانگاه مترجمان غیر متخصص) لینک بدید.ما میخوایم از کاربرد ها و حقیقت صحبت کنیم.درگیر تعاریف نمیشیم.اون هم تعاریفی که ده ها نسخه متفاوت ازش وجود داره(در سئو) .

چون این خیلی مهمه زودتر از خود مطلب، روش تاکید می کنم: “وقتی پنالتی می شید، در اکثر مواقع خبری از اخطار توی گوگل وب مستر تولز نیست!پس لطفا انقدر نگید، پنالتی نشدم چون اخطار نگرفتم. نگید گوگل متوجه کارهای غیر کلاه سفید من نشده چون اخطار نگرفتم”.گفتم غیر کلاه سفید، به این دلیل که تکرار کنم، سئو فقط کلاه سیاه و سفید نیست.از سفید تا سیاه کلی رنگ هست که همگی در دنیای Gray Hat هستند و اغلب سئوکارها بدون اینکه بدونن، کلاه خاکستری کار هستند.حالا یکی کلاه خاکستریش بیشتر به سفید نزدیکتره.یکی بیشتر به سیاه”.